ADMINISTRATIEF MEDEWERKER BURGERMELDINGEN
Branche : Overheidsdiensten
Regio : Zuid Holland
Binnen de afdeling Mobiliteit zoeken we een breed inzetbare administratief medewerker burgermeldingen. De functie is onderdeel van het afdelingssecretariaat van de afdeling en de functie richt zich op de ondersteuning bij burgermeldingen, de algemene mailbox, terugbelnotities en andere werkzaamheden.
Een fors deel van de functie is gericht op het proces van de burgermeldingen. De afdeling Mobiliteit krijgt dagelijks meldingen binnen van burgers en bedrijven via mail, 14010, en per brief. Zo kan je denken aan klachten over te hard tijden in de straat, maar ook vragen om verkeersdrempels neer te leggen. Aan jou de taak om de afdeling te helpen bij het inboeken en verdelen van deze meldingen. Jij weet precies wie voor welk type vraag de inhoudelijk behandelaar is en zet tijdig de melding door. Wanneer de behandelaar een reactie geformuleerd heeft, zorg jij ervoor dat de melding wordt afgehandeld in het systeem. Jij checkt eerst het geformuleerde antwoord op spelling en grammatica. Vervolgens controleer je of het antwoord wel echt past bij de vraag die is gesteld in de melding. Tot slot, zet je het antwoord door naar de burger of het bedrijf. Dit doe je via het software programma E-Suite. Het is niet per se nodig dat je iets van het onderwerp mobiliteit of verkeer weet, maar het help uiteraard wel als je het een interessant onderwerp vindt.
Bekijk vacature